درباره ما

شرکت ما

شرکت زیست یاخته زنده رود با استمداد از خداوند متعال و با تکیه بر دانش و مهارت پژوهشگران و دانش آموختگان جوان و مستعد، به منظور تحقق اهداف سند چشم انداز و نقشه جامع کشورعزیزمان ایران، در جهت توسعه علم و فناوری در حوزه های مختلف علوم نوین زیستی (بیوتکنوژی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیولوژی مولکولی و سایر رشته های وابسته به علوم زیستی و پزشکی) بنیان گذاری شده است. این مجموعه با تکیه بر نیروهای توانمند و متخصص در دانش بیوتکنولوژی اقدام به تولید و فرآوری محصولات زیستی ، بیوتکنولوژی ، میکروبیولوژی ، بیوشیمی ، علوم آزمایشگاهی و کلیه فراورده های تشحیصی آزمایشگاهی ، صنایع غذایی و صنایع دام پروری و مشاوره، برگزاری کارگاه های تحقیقاتی و تخصصی و کارآموزی در زمینه علوم زیستی و پزشکی می نماید. تلاش ما در این مجموعه، بومی سازی تکنولوژی و تولیدات بیوتکنولوژی و تجاری سازی طرح ها و پروژه های تحقیقاتی می باشد تا در نتیجه آن علاوه بر تولید ثروت، در جهت خودکفایی، کارآفرینی و پیشرفت علمی و اقتصادی ایران عزیز گامی برداشته باشیم. امید است که با تکیه و اعتماد بر مهارت و دانش فنی جوانان این مرز و بوم و با خودباوری، بتوانیم محصولات بیوتکنولوژی را با بالاترین استاندارد و کیفیت و قیمت مناسب و قابل رقابت با محصولات خارجی، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم و در حد توان نیاز کشور به واردات این محصولات را کاهش داده و در راه رشد و تعالی سرزمینمان گامی برداریم. افتخار ما تولید محصولات دانش بنیان در زمینه بیوتکنولوژی با بکارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژی های علمی و تحقیقاتی برای ارائه به محققین، متخصصین، تولیدکنندگان و مردم عزیز کشورمان می باشد.

ماموریت

شرکت زیست یاخته زنده رود با تکیه بر ایمان، دانش و مهارت جوانان خلاق و بومی سازی تکنولوژی، در راه رسیدن به اهداف و برطرف کردن نیاز های داخلی کشور به ارائه خدمات تخصصی در حوزه آموزش و پژوهش، تولید محصولات جدید در حوزه بیوتکنولوژی  با بالاترین استاندارد و کیفیت می پردازد

چشم انداز

چشم اندازی که شرکت زیست یاخته زنده رود ترسیم نموده است تولید محصولاتی با تنوع و کیفیت بالا و دارای مجوزها و استانداردهای ملی و بین المللی برای ارائه به متخصصین و مردم عزیز کشورمان می باشد. تلاش ما بر این است که در حوزه فعالیت خود نقشی ارزنده در پیشبرد و خود اتکایی کشورعزیزمان ایران ایفا کنیم.

هدف

هدف اصلی شرکت زیست یاخته زنده رود، تولید و توزیع مواد بیوتکنولوژیک در حوزه های مختلف و ارائه خدمات تخصصی در حوزه های علوم زیستی به تولید کنندگان، محققین و دانشجویان می باشد.

تیم ما

شروع کار حرفه ای تیم ما در سال 1400می باشد، زیست یاخته زنده رود تیمی ازجوانان خلاق و متعهد است که با بهره گیری از علم روز و نوآوری، شما را در راستای درخشیدن در حوزه کاری یاری خواهد کرد. در بازار رقابتی امروز، یک استراتژی حرفه ای و هدفمند می تواند برگ برنده شما باشد و این دقیقا چیزی است که زیست یاخته زنده رود مفتخر به ارائه آن می باشد.

علی ایوبیان

مدیر بازرگانی

طناز ذبیحی

مدیرعامل

مائده شاه سنائی

مدیر تحقیق و پژوهش

شرکت زیست یاخته زنده رود نمادی از تلاش، ژرف اندیشی و پژوهش